Retourbeleid

Wilt u uw aankoop ruilen of retourneren? Wij staan voor u klaar!

Retourperiode

U heeft 14 dagen na ontvangst van uw smartwatch om deze zonder opgaaf van reden te retourneren.

Retourkosten

Retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Echter, wij bieden de mogelijkheid om een retourlabel aan te vragen. Na contact met onze klantenservice via support@maoo.nl, sturen wij u een link voor een retourlabel, waarmee u het label kunt afdrukken en gebruiken voor de retourzending.

Retourprocedure

Om een product te retourneren, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via support@maoo.nl. We sturen u een retourlink waarmee u het retourlabel kunt aanvragen en afdrukken. Na ontvangst van het retourlabel, kunt u het product veilig verpakken en retourneren naar het opgegeven adres.

Retourvoorwaarden
  • Producten met gebruikersschade worden niet geaccepteerd voor retournering, tenzij anders overeengekomen. In het geval van gebruikersschade behouden we ons het recht voor om waardevermindering te berekenen.
  • Garantieclaims voor defecte producten worden behandeld volgens ons garantiebeleid, tenzij er sprake is van gebruikersschade.
Terugbetaling

Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd op kwaliteit, streven wij ernaar om binnen 7 werkdagen uw terugbetaling te verwerken. Deze terugbetaling zal worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode.

Contact

Voor vragen of assistentie met betrekking tot retouren, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via support@maoo.nl. We staan ​​klaar om u te helpen.